.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) در بابلسر
سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی تبلیغی «جمع آسمانی ما» و مرکز بررسی‌های راهبردی انقلاب اسلامی در بابلسر برگزار شد.
 برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) در بابلسر

به گزارش شمال نیوز، سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی تبلیغی «جمع آسمانی ما» و مرکز بررسی‌های راهبردی انقلاب اسلامی، در شهرستان بابلسر، ۲۶ آبان با حضور تنی چند از معلمان، دانشجویان، روحانیون، دانش‌آموزان، مربیان تربیتی و پرورشی، مبلغان و فعالان تبلیغی و تبیینی این شهرستان، در سالن شهید کدخدایی دانشگاه مازندران برگزار شد.

مصطفی قبادی نژاد، مسئول مرکز بررسی‌های راهبردی انقلاب اسلامی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، در این نشست به موضوع «مسئله دختران و زنان در روزگار ما» پرداخت.

وِی در باره زن در دوران پهلوی، زن در اروپا و آمریکا، زن در دوران انقلاب اسلامی و سؤالات نسل امروز، وقایع پیش‌روی دختران و زنان جامعه، دختران و هویت‌های فراموش شده به ارائه مطالبی پرداخت.

گفتنی است که این سلسله نشست‌ها با هدف جهاد تبیین و روشنگری در سطح جامعه به ویژه برای قشر نوجوان به صورت مستمر در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.